söndag 2 januari 2011

frågor och svar om 2010

lite "roliga" frågor jag svarar på om mitt år, 2010 x) jätteroligt, läs. (gör verkligen vad som helst för att slippa packa...)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Svar: aah! bla så simmade jag med delfiner!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
svar: hmm, tjaa aaoh, plugga mera.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
svar: nääpp

4. Dog någon som stod dig nära?
svar: nepp. isf lisas hamster... (r.i.p sasha)

5. Vilka länder besökte du?
svar: usa (2 ggr), england, sverige (bla sälen)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
svar: det finns säkert en massa saker, alla dessa önskningar tar aldrig slut x)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
svar: 28 juni, dagen då jag åkte på språkresa!

8. Vad var din största framgång 2010?
svar: öh... fick bättre betyg?

9. Största misstaget?
svar: ...tappade mobilen i badkaret...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
svar: eh ja

11. Bästa köpet?
svar: bra fråga, bra fråga... mina gula converse tror jag... diggar dem fett!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
svar: typ, converse...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
svar: jaa det va nog mkt som gjorde mig riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"deejay", "carry out", "dance" etc =)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
svar: hmm både och! var nog gladare som person, men jag blev ganska pluggdeppig :/

16. Vad önskar du att du gjort mer?
svar: pluggat... faktiskt! behövs mkt plugg! och jag skulle kunnat träna mer...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
svar: ätit så jävla mkt snacks hela tiden!

18. Hur tillbringade du julen?
svar: julafton med familjen o farmor o plastfarfar =)

19. Blev du kär i år?
svar: jao men det va tidigare på året, så va ett tag sen

21. Favoritprogram på TV?
svar: full house etc

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
svar: HAHA gör jag säkert!

23. Bästa boken du läste i år?
svar: ... har knappt läst...

24. Största musikaliska upptäckten?
svar: hmm... mina favvoartister hade jag sedan innan, men... kanske idol-jay? x)

25. Något du önskade dig och fick?
svar: en mac-dator, 27 tum! :DDDDDD

26. Något du önskade dig men inte fick?
svar: ah, jo lite saker finns det faktiskt

27. Årets bästa film?
svar: grown ups!!! :D

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
svar: fikade med polare som firade mig och min kompis som fyller på samma dag =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
svar: ja det finns det antagligen

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
svar: lite smått rockig, men ändå min egna stil =) blandar det gärna med mycket färger.

31. Vad fick dig att må bra?
svar: nära och kära, bra musik, etc

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
svar: mest sugen på, HAHAHA, nä men ingen aning!

33. Vem saknade du?
svar: Lif som man inte fick träffa på ett tag :O och människorna från språkresan :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
svar: många från språkresan!!!