torsdag 13 januari 2011

god morgon!


(eftersom att jag e nyvaken nu och är lite fåfäng så lägger jag istället upp den första bild som togs på denna datorn)


hej allihop!
sovmorgon! gött :D vaknade av att jag hade lite ont i armen fortfarande, men jag säger det igen: det är fett värt. Tänk om det är just du som ligger med livmoderhalscanser en dag i en sjukhussäng - kanske t.o.m snart! Du kanske inte kan få barn efter det... Du kanske klarar dig, men canser kan vara livsfarligt... så varför inte minska risken med 85 % ? VÄRT!

Något som är extremt roligt är att vi blir endast tre tjejer på gympan idag! :P jag har en känsla av att lärarna kommer para ihop oss med killarna... men hoppas inte, för då blir det kul! Det är nämligen såhär att vi hade dans en kväll med skolan. De som kom på dansen slipper halva skoldagen idag. Vi som inte kom får gå hela dagen idag. Jag kom inte. Gick på öppet hus på NTI-gymnasiet och så pluggade jag skiten ur mig. Men jaja!

Ska ha, som jag sa i videoinlägget, myskväll med bella och sarah ikväll =) hoppas er fredagkväll blir bra också! sees