onsdag 12 januari 2011

GO KVÄLL


(A&F' parfym!)




(så fort det blir fredag så ska jag helt klart käka svenska ostbågar!!!)











jag vill komma in i dygnet ordentligt nu!!! somnade när jag kom hem från skolan, jupp, jag sov i typ två timmar. Nu så kan jag behöva plugga lite, men kände för att blogga först! (det kmr helst före pluggandet... typ...)

sitter i min mysdräkt (det är fett värt att ha en!) och degar, som ni ser på bilderna ovanför. Efter plugg och middag så hade jag tänkt att prova mitt nya filmprogram som jag fått till datorn!! :) hoppas det funkar bra!

A&F's parfymer är otroligt nice, speciellt deras Fierce. Har nu köpt den för andra gången. Det är en killparfym, men jag älskar den så mycket så att jag skiter i det! Den är underbar... Har en annan för tjejer, men det e inte lika mycket... äh, svårt att beskriva. Jaja, ville bara skriva lite om den, för den är fett värt att skriva om ^^

Imorgon så drar jag till stan efter skolan för att träffa Sofia, vi ska ta spruta... Jaja, det gick ganska bra förra gången så det gör inte så mycket! Det värsta är nog att det gör ont att röra armen i två, tre dagar efter... Låter skumt, men så e det faktiskt o.O jaja, det e värt att ta den! Gardasil. ÄR DU TJEJ UNDER 20 SÅ TYCKER JAG ATT DU SKA TA DEN!!!

ses!