söndag 16 januari 2011

söndag!


så kom sosso igår! Vi hyrde film (Dear John. Fin! Men...knasig...) och åt en massa snacks (heheheh...), badade, snackade... Ja, mysigt helt enkelt! Idag har vi nördat "Huset Fullt" (Full House) och gått upp klockan tolv. En väldigt lat dag, helt enkelt. Men dagen är icke slut! Ska glo på tv samtidigt som jag tränar lite motionscykel, ska plugga... Nej, man ska inte plugga en fredagkväll och en lördag, men söndagkvällar kan få lite tid för det, tycker jag...

Synd att all 3 dm hög snö håller på att försvinna pga att det regnade i natt... Det bildades ett HAV utanför huset! När jag tittade ut ur fönstret idag så fick jag syn på en pöl som var säkert 10 m lång och 3 meter bred. Överdriver inte.


Hade tänkt att skriva ned några goa minnen från 2010:

*Miami: Det va härligt i Miami. Sol och bad, bland annat med delfiner...!

*Min och Weras lilla utomhusfest: Grill och prat! Lite gitarrspel med en mycket udda man från Donsö, dessutom...!

*Språkresan: Torquay... Det engelska paradiset. Fick dessutom ett helt gäng med nya vänner från olika ställen! Minnen för livet...

*Bröllop: Min kusin gifte sig! Riktigt nice :D

*Lif kommer hem: När Lif kom hem till Sverige efter att man inte fått se henne på ett bra tag så var man otroligt glad!

*Hollywood/Hawaii: Minnen för livet...



Lista på saker jag hoppas sker i år:

*Övningskör: Jag ska börja övningsköra i år! Hoppas det går bra :P

*Pluggar upp betygen: Ska självklart satsa på högre betyg!

*Få bättre kondition: Ja, dags att träna mer...

*Få en släkting: Hoppas och hoppas... Det lär ju ske! :D

*Åka till USA: Hoppas att det blir så att jag åker på språkresa i år igen, till USA denna gången! Vill redan tillbaka...

*Kina: Hoppas att jag åker till Lif i Kina! Hmm, blir kanske en del resande i år...?

*Gymnasiet: Hoppas att jag kommer in på ett gymnasium jag vill in på! Hoppas att jag kmr trivas :)