tisdag 4 januari 2011

SKITROLIG fakta om mig...!

Nyvaken Lollo som ska upp och äta frukost snart! (kanske bredvid "Filip och Fredrik"- Filip, som bor på samma hotell?) men innan dess så ville jag härma min kompis Sarah (baralillasarah.blogg.se) och skriva 10 saker om mig själv. Sorry, sarah! Jag älskar dig! Jaja här kmr det:

10 grejer om mig! Hur mkt vet du, hur lite vet du? Kanske bara kul för kompisar och läsa men, Jaja... (glömde säga: ps du kan ej kommentera på denna blogg, kanske sker förändring dock när jag kommer hem.)

1. Jag föddes med bruna ögon och hade mörkbrunt hår i nästan ett års tid.
2. Jag har alltid velat jobba med film eller musik, dock var jag inne på att bli psykolog en period i trean...:P
3. Jag samlar på converse, har ca 10 par.
4. Jag Älskar sagolika soppors nyponsoppa!
5. Jag tycker Inte om nagellack.
6. Jag gillar inte att klä mig i rosa. (underkläder går bra)
7. Jag har, av någon galen anledning, haft 6 ipods o.O
8. Jag har haft grönt hår (tro mig, det var inte meningen att det skulle bli så...)
9. Har har skostorlek 42 (ibland 41 om jag har tur)
10. Jag började prata när jag fyllde fyra, därför har jag mkt prat att ta igen nu, det e därför jag snackar så mkt? Haha :p