torsdag 6 januari 2011

sista dagen i hawaii

hej!! Elr, Aloha!
Sorry att jag inte kan lägga upp bilder här, vet att inlägg blir mycket roligare med bilder. Men jag bloggar från mobilen, så det får ni vänta med... Hoppas detta iaf duger!:)

Det är våran sista dag på Honolulu. Imorgon lyfter vi. MEN om vi skulle flyga härifrån hem (med mellanlandning dvs) så skulle det ta ett dygn, och det tar en del på krafterna, SÅ vi stannar ett dygn i san fransisco :))) mamma och pappa säger att det e värt att se iaf! Så resan kmr inte vara helt slut :)
MEN resan från san fransisco kmr vara lång... 12 timmar!!! Imorgon flyger vi "bara" i 6 timmar... Jao jag är verkligen långt hemifrån när new york är halvvägs hem, lixom x)

Brände mig lite i ansiktet igår. Nice. Min näsa e helt röd xD MEN jag har köpt nya converse, och då kan jag säga såhär: nu har jag 10 par converse!!! (plus ett par oäkta men de räknas nog inte haha)
Det fick bli lila! Snygga faktiskt! (har numera svarta, blå, vita, grå, gröna, röda, rosa, gula, ett par med amerikanska flaggan och nu lila!)
Det fanns en hel del att välja på, så det var svårt att bestämma sig... Men det känns rätt nu iaf!:) och converse e ju 300:- billigare här också...

Visste ni att man kan köpa ostbågar här som e 6 ggr större än de svenska? xD otroligt!!! Ska nog köpa hem lite...:3

Sol, bad, shopping = idag!:) ses!