torsdag 13 januari 2011

kändisar


jag tror inte att någon kan lista ut varför så många av oss är så otroligt intresserade av kändisar. Varför vill vi se bilder av dem när de badar med sina familjer på stranden? Varför är det så coolt att träffa en kändis? Varför, varför, varför? Jag kan inte svara på denna fråga, ingen kan som sagt lista ut det på ett riktigt sätt. Men, själv är jag fast i intresset. Kändisar är roliga grejer... det är smällar man får ta som kändis. Människor vill veta allt om en.

Jag brukar ha koll på vad som händer i kändisvärlden, för jag läser kändisnytt på msn.se varje dag! Galet nördigt, vet... Men jag tänkte att denna bloggen skulle förnyas lite - Lollowood ska skriva lite ibland om vad som händer i Hollywood. Det låter la nice?! Det är kul att ha ett speciellt tema på bloggen... Kmr skriva om mig själv och mina tankar fortfarande, men lite extra inlägg ibland om roliga kändisar?! Jag är fast i kärleken till dem. Hoppas ni kan hoppa på mitt tåg till La La Land!