lördag 22 januari 2011

6. Mina drömmar

6. Mina drömmar


Nu vet jag inte riktigt vad denna rubrik syftar på. Drömmar man har på nätterna eller drömmar om framtiden? Vet inte. Kan berätta lite om varje!


Jag brukar ha väldigt udda drömmar på nätterna... En gång flög jag i en kartong. Kanske förklarar en del?
Jag brukar ha coola drömmar! Men konstiga. Roliga att drömma! Jag brukar inte ha mardrömmar, men när jag väl har det så brukar det inte vara roliga sådana...

Mina drömmar om framtiden är starka. Min största dröm är nog att bo i USA när jag är äldre, som mina päron gjorde. Jag vill gärna jobba inom filmindustrin eller jobba lite med musik. Hade vart kul att göra filmmusik!
Har du viljan nog att kämpa så kan du nå dina drömmar. Hur tror ni annars att de största människorna idag har lyckats?