lördag 22 januari 2011

5. Mitt rum




(tagen från min säng, har inte gått upp... har inte rullat upp rullgardinerna så det e lite mörkt också...)


5. Mitt rum


Mitt rum är egentligen inte särskilt speciellt. Men det är mysigt! Det är mest vitt och ljusbrunt i mitt rum. Men det är ljust och mysigt!
Det jag gillar mest med mitt rum är det att jag har två fönster. Jag tycker att ett rum blir så mycket mer öppet av det på något sätt. Mamma, som älskar inredning, är noga med att alla i familjen har ett rum med två fönster. Så det har vi alla! Det är någon Feng Shui (STAVNING?!)-grej... Hört talas om det? Kolla google annars...

Vårt hus är ganska gammalt så det lutar lite! Det står inte ostadigt, men det lutar! Speciellt mitt rum! Det lutar med en dm!! Man måste ha skrivbordet längst ned, annars så rullar man ned med skrivbordsstolen hela tiden... hahah!

Jag tröttnar lätt på inredningen, så jag möblerar om ganska ofta och köper gärna nya tavlor och grejer. Två tavlor på MJ sabbar inredningen lite, men det är så fina bilder på honom, så de ska jag absolut inte ta ned!

Ska ta lite snabba bilder här på rummet i nuvarande stund med webbkameran...