måndag 4 april 2011

VILL DIT NU, TACK

Det slog mig precis att jag ska till USA i år. Igen!!! Måste säga att jag är där en hel del nu för tiden. Varje gång vi reser så sticker vi inte till nya länder, utan drar bara västerut mot USA... MEN DET GÖR MIG INGET för jag är lite beroende av landet. Iaf de goa ställena. Och jag älskar LA. Och jag ska dit i år. Igen. Det känns sjukt. Jag kommer chilla på stranden med polare och dricka Mtn Dew!!! Just då kan livet inte bli så mycket bättre.
Just nu har jag en hel del plugg och det känns inte alls kul, men jag försöker tänka framåt. Jag gör det för en månad i USA. Jag måste kämpa, som alla andra nior. Det handlar om att försöka blicka framåt.
LA... Det där halvruffiga stället, fullt av sol och kändisar. Åh.
Måste lägga upp bilder! Lova mig att följa med mig hit någon gång! Eller nej, hälsa på mig snarare - kommer lätt skaffa hus där!