lördag 30 april 2011

kan blogga mer nu!

Så, då kan man blogga mer som vanligt idag! Typ...

Det var ganska kul igår! Men som ni läste innan - stressigt... Aja, kvällen var la rätt så lyckad, antar jag! Vi var typ "mesigaste" bandet, alla andra körde verkligen hårdrock, om man säger så. Nu de kommande två dagarna kommer jag nog bara lyssna på pop, hiphop etc för att det ska jämna ut sig, haha!

Aj... Känns som att mina käke har hoppat ur led eller något... Läskigt...

Jag är grymt trött på min skola nu. Det är alltid samma visa. Om och om igen. Och samma människor hela tiden.
Missförstå inte - det finns många i skolan som jag tycker om och nästan alla mina närmsta kompisar går där! Men man får alltid höra samma saker och samma rykten (hahah), det är alltid samma människor som tror sig etc. Och fy vad trött jag blir på det.
Jag är sjukt pepp på att få byta skola nu. Usch, vad jag har tröttnat! Det är ju typ som att käka samma maträtt varje dag... Vill ha en ny, tack?!?!

Jag har sjukt mycket plugg att ta tag i... Tro't eller ej, men jag tror att jag ska plugga hela dagen - fast än det är v-borg. Inte för att jag hade tänkt festa eller något, är ju inte riktigt den personen. Har provat några ggr men trivs bättre när man är ett gäng som är hemma hos någon, typ. Men jag behöver verkligen plugga hela...dagen... Annars kommer jag ha ångest. Några kompisar hade tänkt grilla ikv men vette f*n...

Dagens höjdpunkt är nog glasögonen som jag och pappa ska hämta idag - om han har tid.
Han är en väldigt upptagen man, om man säger så...

jaja, kolla in sommarbilden nu då! Visst är sommaren påväg?!


Så himla härlig bild... Som jag stal från google :P


:)