tisdag 19 april 2011

STULET AV SARAH (baralillasarah.blogg.se) förlåt sarah...:)

Jag har insett att min senaste kyss var- förjävlig
Jag lyssnar på- typ allt... förutom klassiskt (asså typ mozart...älskade honom dock när jag var liten) och dansband...
Jag tycker om- människor runt omkring mig som kan få mig att le och musik!
Jag avskyr- när människor har hemligheter för mig - och jag är medveten om det! är extremt nyfiken. avskyr också paprika
Mina närmaste vänner är- underbara
Min första vän är- hahah mina dagispolare
Kärlek är- konstigt
När jag borstar mitt hår blir jag- en sångerska framför en stor publik
När jag lagar mat- så klagar jag på min familj: ska jag behöva laga mat själv?
Det sexigaste yrket är- musiker
Det är charmigt med killar som- står för vad de tycker! och som använder converse...
Jag är rädd för- en massa saker xD skräckfilmer, döda fåglar, mörker...
Den värsta känslan är- oro
Den bästa känslan är- extrem glädje!
Jag är bäst på- att äta ostbågar
Jag är sämst på- längdhopp
Jag kommer alltid att vara- konstig.
Den finaste som finns är- michael jackson
I sommar ska jag- till f*cking Los Angeles :DDD
Sist jag grät var- några nätter sedan när jag drömde att jag var i en filmstudio i LA...
Jag kan- prata om ingenting
Jag kan inte- rulla tungan...
När jag bakar- så failar jag för det mesta
Min mobiltelefon är- underbar
När jag vaknar på morgonen är jag- sur och trött
Idag har jag- shoppat!
Ikväll ska jag- sova
I morgon kommer jag- dra till optikern
Jag vill verkligen ha - en Range Rover. Och en väska från nelly.com... En pingvin vore inte helt fel.