onsdag 27 april 2011

gratis blomma!

Behöver du något att ha i håret till skolbalen? Eller kanske till skolavslutningen? Eller vill du bara fräscha till vardagen?

Jag har en fin blomma här hemma (HELT OANVÄND OCH DEN ÄR NY) som går att använda till håret och som brosch! Själv tror jag att det kan bli riktigt fint som hårspänne (som det då är), men det är inte riktigt min stil... Men jag vet att ni vill ha det! Gratis? Underbart!

Jag tycker att den är jättefin! Det tycker jag verkligen!!! Men jag kan inte riktigt se mig själv med en blomma i håret... Men många av er där ute i världen passar säkert jättebra i det! Så kommentera ett hej! om ni vill ha det!
(Skulle underlätta om det är någon som jag känner som kommenterar, lätt att ge bort och så...)
Inte för att jag tror att asmånga kommer kommentera, men i värsta fall lottar jag, hahah...!

PS kom ihåg att skriva namn