måndag 18 april 2011

måndagmorgon

Hallåj!

Jag är ganska nyvaken. Det var skönt att vakna idag! Det var ingen som väckte mig, utan jag fick vakna själv för en gångs skull! Och nästan ingen är hemma! (Förutom brorsan och hunden, men de befinner sig längst ned, jag är nästan högst upp!)

Jag har också kommit på en sak: Om en vecka så fyller jag år! Yes, på måndag är det min dag! Då är jag ledig, ganska skönt. Men några från släkten kommer, det är nice.
Hade tänkt att ha en tjejmiddag i maj, då det är lite varmare så vi kan vara ute och grilla! Ska bli fett nice.

Ska snart klippa mig! Ska nog inte göra något speciellt, jag sparar nämligen... Vill ha lika långt hår som jag hade förra sommaren - om inte lite längre... Men ska klippa topparna iaf och kanske göra något annat kul - vi får se!

Ha en gr8 måndag! Sees

:)