torsdag 14 april 2011

HEJEH

Tjo på er!

Så det blev inget videoinlägg igår... Ber verkligen om ursäkt o.O har prov imorgon så kände att jag behövde plugga på det. Men imorgon och flera dagar framåt så är jag ledig, då borde det bli tid till både videoinlägg och musik!

Hade skola idag, som alltid... Sedan fick jag och J-man vara med på en inspelning i studion med goa människor! Vi passade också på att ta bandfoto med bandet (vi heter Radium numera) och DET var skitroligt! Hoppas vi fick till ett bra foto iaf...

ska plugga vidare, har prov imorgon...seees



Ni vet vad jag har sagt - fotar man saker och ting med min mobil så får man räkna med att bilderna kan hamna på bloggen! You knew that!


Vem sa att jag hade stora fötter? (eller ah, långa iaf...) min är den till höger, som ni kanske fattar...

:))