tisdag 5 april 2011

vem försöker man lura???

Heej på er!

Ja, här sitter man. Det regnar och man har prov i morgon. Känner för att ta ett flyg till något varmt land och bara försvinna. Jag ser framför mig hur lärarna säger i skolan:
"Var är Lollo, då?"
"Hon flög iväg till Miami för en liten stund sedan", hahah...! Hade lätt kunnat bli så - om jag hade pengarna. Får nog spara månadspengen ett litet tag...x) Vill ha sommar. Varför går det så trögt? Varför kommer den ALDRIG?!

Utanför plugglivet, regnet, finnarna och allt annat dumt så är livet ganska bra. Åt precis nudlar och åt så snabbt så att jag typ mår illa nu... Annars så! Ja, jag älskar nudlar.

Vill att det ska bli helg nu! Vet att den precis ägde rum, men helgen är ju mycket bättre än vardagar! Ska dessutom sova borta både på fredag och lördag, och en av nätterna är hos min saknade Sosso! Saknar henne sjukt mycket!

Jag vill så gärna dela med mig av en låt här - men den finns inte på youtube ännu, den är helt ny. Men det är en låt med All Time Low iaf, skitbra! Glad rock - det gillar jag sjukt mycket!

jaja, jag kommer blogga mer sen!

sees



I know you like it, dadam!

:)