lördag 30 april 2011

söndag...

En nyvaken Lollo. Både glad och irriterad. Detta var nog inte riktigt min helg...!
Men jag vet att det kommer fler helger i mitt liv (vore ironiskt om jag dog innan nästa helg nu bara för det, ellerhur?) och nästa blir nog bättre, förhoppningsvis.

Jag älskar The Hills, ni vet den där kända MTV-serien. Visst, den kan bli lite för mycket ibland på olika sätt, men det är ett ungt gäng som försöker lyckas i LA!
Får verkligen rysningar när jag känner igen mig på olika ställen som de befinner sig på. När jag kollade igår, tex, så gick Lauren Conrad och en kille in i en restaurang där jag och min familj har varit...! Sick! Det var en ganska liten restaurang lite utanför hålligång-ställena, dessutom. (Hålligång-ställena... Såg inte så fint ut... Och va e det för himla ord?)
Jag har faktiskt varit utanför Lauren's hus... Det var jättefint där. Åh, vill verkligen tillbaka NU! Typ skippa den sista månaden i skolan och bara, spontant, dra...
Visst har man ett sådant där ställe man rest till som det verkligen har klickat till med? Ni vet ju vad det är i mitt fall - men jag föll även för Rom, Italien. Jag tycker att italienska är ett jättecoolt språk, maten är sjuuukt nice och shoppingen är underbar! Diesel och Miss Sixty all over the place :D

Jaja, tillbaka till verkligheten... Ska plugga hela dagen. Och städa mitt rum. Yey, go sunday. Jaja, ses!



Hahaha asså jag hanterar inte photoshop så bra, men kul är det ju iaf...!


:)