onsdag 27 april 2011

onsdaaag

Halloj på er!

Jag älskar chips. Det är som en drog för mig. Men på fredag så har jag inte ätit chips på två veckor!!!! Och jag tänker vänta i ytterligare längre tid, försöker bli mer hälsosam, och detta är en bra början...
Det är inte så att jag aldrig mer tänker käka chips, men jag vill se hur länge jag kan hålla mig! Jag kan säga, det är svårt...

Har en heeeel del plugg... Svenska, engelska, matte, bild, NO, franska... Buäh... Åh känns redan nu, efter endast två dagar, som att jag pluggar hela tiden...

Ska snart käka pizza som pappa ska köpa hem (HURRA), det gillar vi! Shit, vill inte låta skitfet, men asså det är verkligen skitgott med pizza! Det kittlas barnsligt mycket i munnen när jag käkar det.

Jordan Knight är snygg... Fast han var som snyggast på 80-talet, när han var i min ålder... Men han är fortfarande snygg, fast än han är 41! Yey jag gillar gubbar... Hahah nejdå, gör jag inte. Ingen risk.

seeees




SKROLLA NED TILL INLÄGGET NEDANFÖR OCH FÅ EN GRATIS HÅRBLOMMA!



:D