måndag 4 april 2011

en ledig måndag!

Hej på er!

Det var en go kväll igår! Vi var typ sju, åtta tjejer hos Cecilia! Vi käkade pizza, glodde på skräckfilm (man känner sig tvungen när sju tjejer går emot en) och det var förjävligt. Seriöst. Jag borde inte kollat.
Vi spelade kort och hade oss också, och det var lixom kul! Annars brukar man spela kort när man inte har något bättre för sig, men det var bara roligt igår!
Sedan körde vi S eller K också, men jag kände för att glo på något program på teven istället om mord. Hah!

Idag ska jag och ett gäng till en polare och käka lunch, men efter det så borde jag verkligen plugga. Har prov i övermorgon, ett ganska stort sådant, dessutom. Roligt.

Ska ta ut hunden om en timma så borde gå upp ur sängen nu och stänga ned datorn... Hatar att tid ska ta över mitt liv. ALLT ÄR TIDENS FEL.

sees!


Jag, Anna och Matte som är sjukt seriösa!

:)