fredag 15 april 2011

!

Hur töntigt ni än tycker att detta är så stämmer detta ju faktiskt in. Titta inte på mig, titta på er själva eller er omgivning!

Man är ASBALL om man...:

*Använder sig av skadliga grejen för kroppen som en massa sprit, cigaretter etc.
*Klär sig slampigt
*Kallar Justin Bieber för gay och ger andra artister öknamn som bara lever för sin musik
*Har en mac men inte står för att man gillar den
*Kaxar sig mot lärare


Mhm!? Ja, då måste jag la vara världens tönt då...xD
Jag har provat sprit några gånger, men tycker att det är så sjukt äckligt. Varför ska jag frivilligt dricka något jag verkligen inte tycker om? Hahah
Egentligen får man la klä sig som man vill, men 70 % av Sveriges befolkning ser ju typ likadana ut...? Roligt...
Va e det för himla trend att ge artister öknamn? Det finns en hel del artister som jag inte tycker om, men jag låter dem bara vara ifred. Jag tjänar inget på att kaxa mig mot dem.
Jag har 2 mac's och ÄLSKAR DEM! Hahah...:)
Onödigt, eftersom att det faktiskt kan påverka betygen att kaxa sig mot lärare... Inte bra, inte bra!