onsdag 20 april 2011

fixat brillor!


Dessa ska jag ha!


(De har dock ett roligt mönster innanför, som på dessa solisarna. Det tyckte jag var coolt!)


Hej folket!

Hur är läget med er, då? Här är läget bara bra. Har varit hos optikern. Har beställt nya brillor :DDD Min syn hade försämrats ganska mycket, så optikern sa: "Du behöver verkligen använda brillor, så vi ska fixa nya åt dig!"
Det blev Rayban, som jag ville! Det blev inte New Wayfarer, utan de vanliga - de klädde mig bättre.
Det fanns en hel del färger att välja mellan. Tänkte satsa på blåa först, men de var lite väl blå, så kollade på grå istället. Sedan så ville jag dock prova svarta - och det blev dem! Ett säkert kort, plus snygga brillor när man har en massa sot runt ögonen hela tiden som jag brukar ha...! Skitnöjd! De kommer om tio dagar!

Vad händer mer? Jo - brorsan fyller 19! Grattis, brorsan! Släng gärna in ett grattis till honom :D

Ska städa lite... Men sedan så drar jag härifrån en stund för att vara med kompisar. Behöver vara lite social!!! Börjar bli för tajt med mig själv xD

Slänger in en massa bilder på min hund i bloggen, jag vet - men han är verkligen min bästa kompis och enligt mig så finns det ingen sötare varelse! Så här nedanför får ni en till bild, haha!

sees


SÅ SÖT


:)