lördag 9 april 2011

hemma från sarah

HEJ!

UNDERBAR DAG, ELLER HUR? Solen skiner gött och det går faktiskt att säga "hej, jag har vårjacka på mig - inte fryser jag för det!" Ja, det känns underbart. Ska ut snart igen, sitter och planerar vilken jacka jag ska ha på mig...! Den nya kanske?

Var iaf hos Sarah över natten - mysigt att vara med henne som alltid! Vi snackar, äter (som fan), spelar gitarr till klockan två på natten, äter mer... Och tro mig - vi snackar om allt. Jag kan verkligen prata med denna tjejen. Najsigt!

Ska som sagt iväg snart igen, Lisa bjussar oss på bio! Vi ska se en film som typ alla förutom vi har sett - Never Say Never. Känner mig lite utanför som inte sett den, it's time.

Efter det ska jag på gratis fiolkonsert! Ja, min kompis ska spela. Efter det så drar hon (Sosso) och jag hem till henne och köper thaimat, glor på film etc! Sen så sover jag över där också, heheh...

Ha en go lördag! Var ute i solen och KÄNN VÄRMEN!

sees



lollo + sarah = sant (+ tuppkaka...)

:)))