fredag 22 april 2011

friday, friday!

Halloj på er!
Hoppas ni gillade låten igår! För er som inte har kollat - kolla gärna inlägget nedanför!

Idag ska jag vara med Andrea under dagen! Senare under kvällen så ska jag träffa Bella. Det var längesedan bara vi två träffades.

Hatar att vakna upp och KÄNNA att man har en fet raggarvalle till finne mitt i ansiktet. Jag har inte kollat mig i spegeln idag, men känner verkligen att det sitter där... Och den kommer inte ge sig på ett tag...
Men good news för oss som tvingas leva med finnar: Vi har fet och tjock hy, därför får vi det - men fet och tjock hy innebär också att man inte lika lätt får rynkor! Så vi kommer att se unga och fina ut längre än andra människor, som inte haft problem med finnar! Bra, va?!

borde gå upp nu... har inte käkat på 19 timmar, börjar bli hungrig...xD sees




JAG OCH LISA HAR ÅRSDAG IDAG, ENLIGT FACEBOOK. GRATTA GÄRNA MIG OCH MIN FRU


:)