söndag 17 april 2011

vår vår vår (en början på sommaren)

Vi kan glömma att det kommer snöa här mer på typ 8 månader, så det är dags att på riktigt börja använda vår/sommarkläder, typ :D
Det händer att jag fortfarande ser människor gå runt i kängor och dunjackor...! Det är en sak om gamla tanter gör det, för de ska alltid frysa överdrivet mycket. Men kom igen?! Ni andra under 85 bast - tänk stort nu! Jag har redan börjat slänga in alla vinterkläder och nu är vårjackorna framme i hallen!
Jag har börjat kolla på lite nya kläder nu för att välkomna värmen. Ville dela med mig av lite idéer!

1. Tröja nummer ett är tropisk och... underbar! Kanske inte riktigt min lite rockiga stil, men när värmen kommer så brukar jag lätta lite på den stilen, faktiskt. Så denna ska nog köpas på tisdag! Zara, 179:-

2. Linnet nedanför tröjan tycker jag är riktigt cool! Till typ vita shorts kan det la bli nice?



1. !!!



2. Sjukt snyggt linne från Diesel...! Kill me


:))