söndag 24 april 2011

söndag...!



Jag glömde fota själva kvällen med släktingarna... Men när vi var på g mot färjan så var det väldigt fint ute, så tog dessa extremt snygga, proffsiga bilder! Hahah asså njah... Aja, bättre än nothing.


Halloj!


Förlåt för att det blev seg bloggning igår, men var på Marstrand nästan hela dagen och när jag kom hem var jag skittrött...! Somnade direkt när jag gick och la mig! Superskönt.
Två dagar av lovet! Vad händer då? Jo, idag finns det en hel del plugg att ta tag i... Men jag orkar nog inte plugga hela dagen, så ska vara lite med Anna Panna också!
Imorgon kommer inte hela, men många, från släkten hit och firar lilla mig :) ska bli nice! Ska nog tvinga med lilla Lisa eller någon att komma också, så jag slipper känna mig så liten... Hahah! Rolig anledning (som mest var på skämt).

Ha en bra dag!


Vill också visa världens sötaste, dansande sushi! Älskade dessa när jag var liten, som var med i den något udda serien Kappa Mikey.



:))