torsdag 21 april 2011

börjar gå för långt, kan man säga!

Vi alla känner nog till Rebecca Black's kända låt + musikvideo Friday. Jag tycker att den är löjligt rolig, hahah! Den är lite töntig också... Men det är klart, Rebecca är bara 13 år, så vad förväntar man sig. Detta är väl egentligen musik för barn, det är därför vi tycker att den är som den är.

Nu har dock Rebecca fått en massa mordhot. Okej, så jag har hört många människor från olika håll säga att de inte tycker om henne, men mordhot är verkligen för mycket. Ett av hoten ska ha liknat: "Om inte dina låtar försvinner från hela internet så kommer vi att döda dig."

Asså denna tjejen är för f*n 13 år gammal! Det första en sådan tjej tänker när hon vill göra en låt är nog inte: Jag ska göra som alla andra popartister, jag ska sjunga om kärlek, sex och sådant.
Nej! En låt/artist kan bara inte vara så hatad. Kan ni inte mordhota människor som förtjänar det istället? Typ någon diktator över ett land, eller regeringen i Kina kanske? Så hoppar ni på en oskyldig 13-åring!

Dagens samhälle lägger ned för mycket krut på onödiga saker. Ni är så dumma. Ibland skäms jag över att leva i denna värld!


Man behöver inte tycka om henne, men det finns väl gränser?