söndag 24 april 2011

dålig uppdatering, förlåt...

Heej!

Aaaaj slog precis i armen i nattduksbordet... Aj.
Läget med er annars då? Här är det ganska bra! Har mest chillat idag, typ solat! Jag fick lite färg på armarna, faktiskt! Det gillas!
Nyligen var jag ute och gick med Anna! En skön, varm kväll då jag knappt kunde ha på mig min tunnaste jacka :O sjukt! Ne men det var riktigt trevligt att va ute o snacka med henne, en riktigt skön tjej asså!

Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna... Lovet är snart slut och utnyttjar den tiden jag har kvar. Usch, ska skolan redan börja i övermorgon? Jaja, det är ganska snart sommarlov... Jag klarar mig nog, det handlar om att hålla ut. Extrem överlevnad, hahah.

Det var vääääldigt längesedan jag gjorde ett videoinlägg...! Men de dampar alltid så fort de laddats upp, som många av er säkert märkt... Ska kanske börja videoblogga med hjälp av min bloggkamera? Ja, jag har en...!

Hur ska jag kunna sova inatt? Har alltid haft svårt för att sova natten innan födelsedagar... Tips?

sees


:)