tisdag 12 april 2011

våjen e häj hejhej

Tjo igen! Har börjat bli lite seg på att blogga, ber om ursäkt för det! Men det ska bättra sig! Vill bara säga att jag lägger ned mer tid på bloggen än vad ni tror - har en massa videoinlägg sparade på datorn som inte går att ladda upp pga bloggers dåliga tv.
Och ni som inte kan kolla på den teven - uppdatera bara sidan, så fixar det sig!
Ps för er som inte fattat - det går att kommentera på bloggen nu, typ sedan en vecka tillbaka...

Jag kan inte fatta att jag ska till USA i år! Jag är så galet tacksam! Det känns så bra att jag ska vara där i en månad, lite sjukt egentligen. Och vet ni vad som är härligt? Att jag kan skriva om det på bloggen. För detta är min blogg! Jag kan nästan skriva vad jag vill :D varför skulle jag vilja ta bort bloggen? Här får människor chansen att välja om de vill veta saker om mig eller inte - vill de det, så är det bara att klicka sig in här! Ja, det här med bloggar är nice...
MEN IAF - tänk er att bo nära stranden OCH skolan, nära till Long Beach's Sportcenter (tror dock inte att jag kommer hänga där...), nära till affärer, kändisar... Typ allt jag vill vara nära, hahah!
Men vet ni vad jag är rädd för? Jo, att det ska bli jordbävning, det händer ju där borta... Har aldrig varit med om något sådant förut. Typ läskigt...
Jaja, ville bara skriva av mig :DDD hej så länge!


Ja, här befinner man sig snart! Nästnästa månad, faktiskt!


lilla jag (med en väldigt konstig frissa, men gillar iaf min outfit...)


:)