tisdag 26 april 2011

she's back

Halloj!

Ska vara lite duktigare med bloggningen nu, var ju bara min 16-årsdag då jag var lite seg...

Har precis tagit ett skönt bad (men höll på att somna, så gick upp...), sitter nu i sängen och käkar påskgodis! Fick idag reda på att vi har prov imorgon, kanske inte så kul... Bra att jag har koll, asså... Men det handlar om pop&rock-historia, som jag tror att jag har ganska lätt för. Eller jag vet att jag faktiskt har det, ganska stor skillnad om du jämför med typ kemi och sådant...!
Mamma och pappa har alltid haft ett stort intresse för musik, visat upp gamla favoriter från 70-talet etc, så lite koll har man faktiskt. Kanske en fördel om man inte har pluggat så mycket... Jaja, dags att sätta igång med det nu! (Ska bara blogga klart...)

Vill också visa upp en av mina födelsedagspresenter som jag fick! Jag önskade mig denna väskan (bild nedanför) från Jeane Blush - och jag fick den! Blev verkligen skitglad! Det är svårt att hitta väskor nu för tiden i min smak, men denna föll jag lite för!

Var hos läkaren idag, jag har tydligen kramper i andningssystemet när jag har tränat/sprungit etc - förenklat sätt astma vid ansträngning. Typ. Eller vad man nu skulle kalla det för.
Alla läkare säger verkligen att min puls är konstig... Men så länge inget känns konstigt med det så är det nog inte farligt.


HAR NÅGON DÄR UTE LÅTTIPS TILL MIG? Hittar ingen musik numera som jag tycker om... Kommentera gärna!



Min fina väska från Jeane Blush!


:)