tisdag 19 april 2011

härlig, soft dag

Halloj!

Har inte hunnit uppdatera idag, ber om ursäkt! Men var och shoppade med mamma i Kungsbacka! Fick hem lite grejer. Byxor, tröjor etc... Men det bästa var nog skorna som jag fick!!! Jag dog lite när jag fick syn på dessa skorna från Ash.
Skorna ser egentligen ut som vilka converse som helst - men de sticker ut på något sätt. Dessa sticker ut med sina kedjor som jag föll för! Helt klart ett nytt favvopar som slår många av mina skor...!

Det var iaf mysigt idag! Sedan tog jag en lång promenix med vovven.
Snart ska jag vara med Wera en stund, och kanske Emelia, om man nu får tag i den där tjejen... Jag tror nästan att det är lättare att nå P!nk...!

Ha en bra tisdag!



Mina nya skor!!!!!



Ska nu göra som alla andra bloggare - lägga upp en bild på min lunch. Så töntigt egentligen, hahah... Jaja, gott var det iaf!



Tog en skön promenad med Eliot också!


:))