lördag 16 april 2011

inte långt kvar...!


Kommer alltid att minnas tiden jag hade i Torquay. Kolla vad fint det var på kvällen! Kvällarna var alltid bäst... Jag säger bara det - första gången du ska på språkresa så är detta stället perfekt!


Men nu är det dags för att skaffa nya upplevelser och minnen i ett av världens coolaste ställen (enligt mig sj)


Gomörrn'!

Kan inte fatta att jag vaknade runt nio idag... Det är EXTREMT OVANLIGT för att vara jag! Men jag har en lugn dag framför mig, ska vara med Lisa! Ska snart gå upp för att äta SKAGENRÖRA - älskar det... Men det måste vara från fisken utanför Konsum...

Iaf - jag hade tänkt att tjata lite mer om språkresan...! Är så taggad!!!! Det är bara 68 dagar kvar!
Jag kollade på min gamla blogg och där skrev jag ju om språkresan år 2010. Såhär beskrevs det några timmar innan:

Hejsan allihopa!
Om några timmar så befinner man sig i London :) och när vi landat där så tar vi bussen till the wonderful place - Torquay. (Uttal: Torki, vilket leder till att när människor frågar mig vart jag ska så svarar jag: Torki. De säger: Turkiet???)
Jag har en aning resefeber nu, men det blir väl värre när jag ska sova ikväll xO
Brorsan drog till Boston, USA idag. Han ska också på EF-kurs :)


Ja, så beskrev jag det innan... Inlägget efter blev såhär, tre veckor senare:

England var, och kommer nog för resten av sommaren att vara, sommarens höjdpunkt! Jag trodde verkligen inte att språkresan skulle bli så kul! Så värt! Så många nya kompisar från olika ställen... Jag kmr sakna ALLA :((( men det var riktigt kul, jag tkr att alla borde åka på språkresa! Nästa år blir det antagligen Kalifornien! FY va roligt, seriöst!
Jag hamnade på högsta level, asså i klassen då. 1-4, 4= bäst. Jag hamna i 4 yeeey! Bra i engelska? Har bara G? Hmm.....


Okej, så numera har man iaf vg i engelska - men ja! Längtar! Sjukt mycket!!! SJUKT mycket!


:)))