lördag 23 april 2011

gla påsk





Hej på er, och glad påsk!

Vad ska ni göra idag? Själv så åker jag till Marstrand!!! Jag är inte helt säker, men senast jag var där var nog i augusti...(!) Så det ska bli väldigt kul att komma dit och träffa min högljudda släkt! Hälften av släktingarna har jag inte träffat på väääldigt länge. Så går det när man har släktingar i Stockholm... Jaja, en dag så kanske släktingarna blir av med mig om jag åker med IBS till California efter gymnasiet?! De har en kul media/filmutbildning där, i St B. Asnice! Have 2 go!

Igår solade jag och Andrea på altanen med popcorn och juice till, hahah! Det var iaf väldigt nice, tror man fick lite färg på armarna iaf... Jo, det känns faktiskt som det. Gilla!

Jag var med Bella igår kväll! Det var sjukt längesedan bara hon och jag fick hänga och prata om saker, men det blev av igår! Jag fick fina födelsedagspresenter av henne - en bok med bakrecept (har ju fastnat lite för det här med bakning) och fina former! Tack, Bella!

Ojoj, i övermorgon fyller jag år... Och sedan, när Wera kommer hem, så ska hon och jag gå i kurs så vi får övningsköra. OMG!


Ha en bra påsk! sees


:)