fredag 15 april 2011

FRIDAY, FRIDAY, FUN FUN FUN

Hej på er!

Så var det äntligen lov. Sista lovet i grundskolan, kom jag också på idag... Lite sorgligt på ett sätt, jag är verkligen inte liten längre. Jag är ung och ganska långt ifrån vuxen, men jag är inte den där lilla Lollo längre... Lilla Lollo som samlar på lego och som snor brorsans Love Hina. Nej, jag är... den äldre Lollo, typ.

Ännu ett exempel på att jag är äldre är just det att jag börjar i gymnasiet i år! Det känns helt sjukt, kan jag säga. Igår fick alla reda på om de kommit in preliminärt, vilket jag hade gjort! På mitt förstaval :D känns bra! Vet dock inte ännu helt om det är den skolan jag vill gå på eller IT, men som det ser ut nu så väljer jag IHGR (som jag kom in på nu), det känns bra på något sätt...! Men vi får se ;) är glad iaf att jag kom in på förstavalet! För tillfället... Det kan ju ändras. Får verkligen plugga stenhårt nu i det sista! Kanske t.o.m göra franskaläxorna...

Några av tjejkompisarna skulle ses ikväll, typ sova över och så - men de skulle även se på skräckfilm, så jag vill inte haka på. Som ni kanske vet så mår jag dåligt numera när jag sett på skräckfilm, en gång tog det tre månader innan jag kunde somna normalt igen. Så det känns inte värt, helt enkelt. Tycker inte att det är kul längre...
Men jag ska chilla hemma och kanske se en Adam Sandler-film med mamma och pappa! Det var längesedan jag hade en myskväll med dem, faktiskt.
Imorgon dock så ska jag och Lisa spela in film :DDD den dyker nog upp här!

Annars så har jag gått i skolan, haft prov, sett en teater vid F Torg (där StålHenrik från bolibompa var med!!!), gjort något med min tunga så att jag har ett stort sår på den, ätit lite chips etc... Nu är jag skittrött och känner mest för att sova. Så ciao!



en överfixad bild - but I like it


:)