lördag 27 november 2010

vilken dag!!!


jag och gabbe + hunden hade natten för oss själva, för mamma och pappa var i stockholm. Det blev knasigt på morgonen när gabbe skulle ut me vovven, o jag orkade inte mer så jag gick och la mig igen - men satte väckning på klockan tio, skulle ju ut me hunden igen klockan tolv.
Ibland så slutar väckarklockan att fungera, vilket den gjorde nu. Och både jag och brorsan hade somnat igen. så vi vaknade klockan 14:00 igen. Så vovven hade hållit sig i två timmar den stackarn, och jag skulle möta lisa i stan klockan två så jag failade ganska hårt idag x,O så det va en stressig dag!
Jaja, vi fick inte åka göteborgshjulet för vi va minderåriga höhöhöhö (hata hata HATA) men vi drog till 4gott o köpte några kg godis o sen drog vi o såg "himlen är oskyldigt blå" på bio. Den va bra =)) ska snart till lisa o se på skräckfilm, hör till vår dag idag kan man säga =)

när mamma och pappa kom hem så hade de med sig en liten present till mig (bild här ovanför), fin va? =D

ne nu får jag dra! ses :)