fredag 19 november 2010

då va det slut


Tänk att man kan känna sig så hemma på ett ställe efter en vecka. Trodde jag verkligen inte.
Praoen är slut och det är "back to school" om tre dagar. Tuuuuuuusan! Don't like it! Har ju gått i skolan i över nio år :S snart tio! Borde inte det räcka? :P

Idag va en bra dag. Hände inget speciellt på det där viset, men idag mådde man lixom bra! Förutom att det va sista dagen på jobbet... Men man skulle ta vara på den dagen! Och antagligen återvänder vi, för det fick vi göra =)) (vi fick dessutom varsin tröja, tjo!)

Så nu ska man tillbaka till det gamla vanliga. Skola. Plugg varenda jävla kväll. Har prov redan på fredag. Läxor har jag också. Jag borde inte klaga, men det gör jag iaf.
Men nu ska vi inte tänka mer på det för ikv ska jag iväg på middag, fest, kalla det vad ni vill! Och så ska jag spela in en Adam Sandler-film som jag ska se imorgon ;) (går idag halv åtta på kanal 3 för er som undrar - Happy Madison!)

Ska besöka fässbergsgymnasiet imorgon! Kul!
ses :)))