måndag 1 november 2010

tjo alla!


heej!

hade en riktigt kul kväll igår :D lite halloweenfirande hos bella :)) jag var utklädd till en typ piratpunkare, elr ngt... hade iaf en massa döskallar o grejer på klänningen o strumpbyxorna o så x) hade en matchande pirathatt också! här får ni en bild på klänningen jag hade =) såg ut lite som avril lavigne när jag inte hade hatten på mig...:3 aah på buttericks kan man hitta mkt!
så fort sarah har laddat upp bilderna så kmr det upp lite bilder här!=))

om en stund ska jag iväg och klippa mig :DDDD älskar att göra det... man känner sig så fräsch efter =)) bild kmr när jag kmr hem =))

ikv ska jag va me polare - det e ju lov, tjoho ;D

shieeet e det inte november idag? :O isf e det helt sjukt!!! snart e det typ jul ju :D

ha det bra gossar! du kan ej kommentera på denna blogg. sees :D