måndag 1 november 2010

:D



Jag e faktiskt lite nöjd med frissan. kolla skillnaden...


Ska skriva lite om Iphones idag! (shiet e hon värsta tekniknörden elr...?) NEJ men läs så fattar ni!!!o det e inte bara det jag ska snacka om, så... läs bara, ok?

Man sitter och pratar om en helt underbar telefon: iPhone. Människan man talar med säger: "Den verkar dålig... o den tar mkt plats i fickan..."
sen så kanske personen fyller år och får en iPhone.
"JAG HAR FÅTT EN IPHONE IHIHIHIHI"
Men whutt du gillade la inte den telefonen?

Asså bara för att ni inte har ngn elr har föräldrar som tkr det e för dyrt elr ngt så måste ni la inte trycka ner mobilen? Asså man ser verkligen igenom vissa av er.
Samma sak typ med ed hardy-tröjor.
"En t-shirt för 700 kr? Ovärt. Aldrig i livet."
Sen när människan har råd så springer hon/han iväg och köper en.


Asså det finns tusen saker jag vill ha som jag står för - som människor jag känner har. Måste jag säga att jag inte vill ha det bara för att ngn annan har det? Väx upp, människor. Väx upp, please...

Lisa har en cool skrivbordsstol som jag vill ha!!!
Emelia har en cool tröja med ngn konstig banan på som jag också vill ha!!
Wera har en grön huvtröja som jag vill ha!
Etc. Så ta åt er för jag har alltid rätt ;DDDDDD elr hur?
Ne inte alltid men ibland iaf, hoppas jag... sees!