måndag 29 november 2010

håh...




jag fattar verkligen inte hur jag överlever varenda jäkla dag!? jag har två prov denna veckan och tre nästa. (och nej, ni från 9J-ni har inte tre, jag har bara prov i navigation också...) jag borde dö av stress egentligen! men vet ni vad? det läskiga är att jag har vant mig... så det e inte så stressigt som det va i början med betyg! man vänjer sig, lixom...

äter godis och chillar lite. faktiskt. men ska plugga vidare om en stund, gör ju inte mycket annat...

vet ni va som hade vart riktigt kul? jo, att vara med i "vem kan slå filip och fredrik" - det hade vart så jäkla kul! jag wera och lisa vill va me om det dyker upp fler chanser! för visst är det ett sjukt kul program??

lite egopics i detta inlägg, kuuul vaa?? :P =)

asså snälla människor, sluta att mula oskyldiga människor... ni som vill mula kan la mula varandra istället?? min polare börja fan blöda näsblod idag för att hon fick i sig så jävla mycket snö. ni kanske tycker det e roligt men gör det på er själva istället då, då blir det dubbelt så roligt ju!? =))

jaja ses gott folk =)