måndag 22 november 2010

jag älskar att sova...


Jag älskar verkligen att sova. Ingen stress. Och man får vara ifred efter en social dag i skolan. Det är ju kul att vara social, men det är ju lika skönt att vara ensam ibland. Så att lägga sig och få tänka igenom saker man inte hunnit tänka på innan, att vila ut sig, att ha härliga drömmar... Visst är det skönt?!
Mardrömmar är kanske inte så roliga. Men hur ofta har man sådana egentligen?
Jag har haft många härliga drömmar. När jag var yngre så älskade jag Jonas Brothers och en gång så drömde jag att jag skulle uppträda med dem på en stor scen. Det var kul! En annan gång så drömde jag att jag var vuxen och hade en motorcykel som jag åkte iväg med. Jag åkte vart jag ville! Värsta friheten, eller hur?
En annan gång så flög jag i en kartong xP men jag flög över ängar och hav, det var sjukt vackert! Fattar dock inte grejen med kartongen...? Men jaja!
Med drömmar kan man komma till en helt annan värld, menar jag. Så härligt!
Här om dagen drömde jag att jag körde bil! Skitkul! Antagligen för att jag sk börja övningsköra snart... (!!!!!!!)

Planerar att låta er kunna kommentera på denna blogg... Ni polarna klagar på att man inte ka det x) ska tänka på det!