onsdag 17 november 2010

men tjoho!


hej!!!
fick hem mitt lilla paket idag me lite grejer :P bland annat bacon-popcorn! Och snacks från Burger King! Onödigt att beställa från nätet, jag vet, men ngn gång får man la unna sig me sånt? ;P

vill verkligen inte tillbaka till skolan nästa vecka, trivs sjukt bra på praoen. Vill INTE tillbaka till skooooolan!!!:(((( som sagt, jag trivs där jag är nu och att veta att det bara är två dagar kvar gör mig rätt så deppig :/ hoppas att man återvänder...


Lite "intressant" fakta om mig:

Smeknamn - Lollo...:P
Började blogga för att - Vill skriva av mig ibland och vill att människor ska få chans att få förstå mina tankar om de nu undrar varför jag e så knasig ibland :P
Älskar - polare, familj, chips, musik, goa filmer, livet, etc!
Bra låtar - Because the night, superman's song, all I need is you, mmm mmm mmm mmm, iris, m.m.
Bra filmer - Grown Ups, Titanic, Juno etc
Coolaste språken - svenska, engelska, japanska... danska låter coolt också!
Gör jag helst - glor på tv, göra musik, skriva, flabba me polare, shoppa, resa, sova!
Senaste drömmen - Ojoj, inte lätt att komma ihåg... men den jag kmr ihåg var nog när jag skulle ta spruta i rumpan x) konstig dröm...