onsdag 24 november 2010

orka...

så då har man pluggat rätt så länge idag! Och det är ju bra! Synd att jag inte fattar ngt av det jag pluggar på... Synd att det ska ta mig tre timmar att läsa mig igenom ett häfte på bara några sidor... nja det blir nog ett G i historia igen...
jag gillar faktiskt inte historia! Jag känner att jag behöver inte veta vad som har hänt en gång. Det är det förflutna lixom. Kan vi inte fokusera på framtiden? :3 då säger alla att "vi lär oss av vårt förflutna", men jaja jag bryr mig inte... kan vi inte ha framtidskunskap elr ngt annat? x)

Jag har tänkt lite på en sak... Är inte krig väldigt omoget? Man kan inte komma överens och då ska man slåss :3 värsta barnsligt egentligen. Kan man inte vara vuxna och snacka om det...? Diskutera saken istället för att låta en massa människor dö... DAGS ATT VÄXA UPP, VÄRLDEN! (vi har dock kommit en bra bit, vi är ju en rätt så fredlig värld numera! men vi har fortfarande några steg att ta... så vad sägs som att ta de stegen nu?)