onsdag 24 november 2010

hej alla baaaarn


Due south!




tjolahoppsan! ett vackert ord...

jag kan inte påstå att jag diggar livet till 100 % nu, för isf skulle jag ljuga. Jag känner mig skitstressad. Ingen överdrift. Får ont i magen av stress. Jag har en massa grejer att göra och jag vet ej fan hur jag ska hinna, egentligen. Så varför sitter jag och bloggar då? Vet inte... fråga mig inte...

Hade simprov idag. Trodde det skulle vara "farligare", faktiskt :P men det gick nog rätt så bra!

Önskar mig verkligen de första avsnitten av "due south" i julklapp. Önskar mig mkt, dock... Förväntar mig inte att få allt direkt xD men önska på, ni har inget att förlora på det, gott folk!

antar att det är dags för plugg... i flera timmar, antagligen... välkommen till verkligheten, Lollo! Varmt välkommen!