måndag 22 november 2010


fick höra idag att det aldrig har rökt så många ungdomar som det gör idag typ :O helt sjukt! Asså människor, va fan håller ni på med? Det märks så tydligt på er att ni röker för att någon annan ni känner gör det och så håller det på så :S finns fan ingen anledning till att börja. Varför provar ni över huvud taget när ni vet att ni kan få problem?
Jag ska aldrig prova en cigg över huvud taget. Jag står för att det är äckligt. Det är verkligen ingen hemlighet. När någon står bredvid/bakom/framför mig och röker så brukar jag hosta "lite för högt" eller säga "Fyyyyyyyy va det luktar äckel päckel, bläää" - för det gör det ju verkligen!
Så harre gud, asså ni är inte bättre bara för att ni börjar röka. Ni sabbar bara er livslängd, får ful hy, gula tänder, stinker som fan... För tro mig - ni stinker verkligen. Ingen hemlighet det heller o.O