söndag 14 november 2010

söndag...


Gothenburg Film Studios



Hej!
Söndagar är inte så roliga, eller hur? Man är ledig och allt det där, men det brukar sluta med att man sitter hemma och glor på tv elr ngt iaf. Man säger att "jag ska plugga lite idag" eller något, men det slutar alltid med att man sitter framför teven och datorn. Men nu lovar jag att jag:
1. Ska plugga lite navigation och SO imorgon!
2. Att jag ska sitta på motionscykeln en stund!

Om jag inte gör detta så lägger jag ut en jätteful bild här på mig...:P

Har börjat på en cool låt på datorn och så har jag chillat, typ...:P men imorgon sker det mer: ska till "Gothenburg film studios" ;) det e nice! hela veckan :D


har handlat lite på roligaprylar.se, typ popcorn som smakar bacon och så :P bra grej att slösa en massa pengar på, eller hur?

JA MEN då ses! Finns inte så mkt mer att skriva om idag! Titta förbi imorgon ;)