fredag 26 november 2010

=)


har haft en skön fredagkväll. Jag har vart för trött för att orka vara social, så va ensam- o det va faktiskt skönt =) asså jag är ju ingen ensamvarg, men just ikväll så kände jag för att bestämma själv vilka tv-kanaler jag ville zappa till, jag ville inte dela med mig av ostbågarna (haha...:P) och jag ville... äh jag e trött helt enkelt =)
när fattar man att man borde gå och lägga sig? Jo - när man upptäcker att porr går på alla kanaler helt plötsligt. Då har det blivit sent. Då förstår jag att jag faktiskt är lite trött, så jag stänger av teven och går upp och bloggar ist...bra drag :P
ska till stan imorgon =) först ta med lisa på hennes lilla födelsedagspresent, sen köpa lite julklappar och sånt =) och hämta ett paraply på hagateatern... fråga inte :P

I WANNA KNOW WHAT LOVE IS! en riktigt bra låt, faktiskt. Speciellt den med Mariah Carrey =)

Jo men då hörs vi imorgon ;) sov gott och dröm om ngt skitnice =) ses!