måndag 8 november 2010

Prao!


Började klockan 11 och slutade 12:20 :P på måndagar finns det tydligen inte så mkt att göra på folkteatern :P men senare i veckan blir det mer! Vi ska hjälpa till med genrep och smink, etc =) idag fick vi mest "rundtur" och det va nice! Vi får dessutom gratis biljetter att dela ut till en föreställning på torsdag, så jag o Lisa hade tänkt ta med våra familjer =) själva måste vi vara där. Vilket inte e så bra, har ju navigation :/ inte så bra att missa kanske... Men det e inte bra att "skolka" praoen/praon (staving) heller :S hmm.....

Va ute me Eliot o tog denna lilla bilden här ovanför =3

Ska skriva lite om det här med att skryta!
Är det ok att skryta? Lollos åsikt:
Det är en svår fråga, eftersom det beror på, enligt mig. Jag gillar inte stilen att man går runt och berättar saker helt utan anledning, att det inte har något att göra med det man pratade om innan. "Juste, visste du att mamma har köpt en ny bil? En sportbil, faktiskt. Kostade över en miljon. Coolt va?" Märk skillnaden mellan det jag precis skrev och det som jag ska skriva nu:
"Jag håller med, kompis - det är askallt här... Skulle vara skönt att få lite värme nu... Ska faktiskt få det snart! Ska resa bort med familjen till Spanien", tex. Det där är inte så mycket skryt tycker inte jag. För man måste ju få berätta om bra saker som har hänt och som skall hända utan att man "skryter." Men min första mening - det är verkligen skryt till 100 procent, tycker jag. Så jag tycker att man ska få "skryta" lite ibland, berätta om bra saker som gör en glad. Men att gå runt och berätta om saker som poppar upp i huvudet om pengar och annat är verkligen att ta i, tycker jag. Men jag tror att de flesta av oss har skrytit förut. Alla åldrar. Faktiskt!

Hoppas ni har det bra! sees!