torsdag 11 november 2010

ni irriterar mig!

Vissa människor förstår jag mig verkligen inte på. Vissa människor är kärringar på gatan som ska lägga sig i andras liv. Andra är personer som är i min ålder som ska hålla på. Vissa är läskiga stalkers...0.o
Asså snälla - kan inte vissa av er i denna värld bara låta mig vara ifred? Vissa av er går verkligen inte alls ihop med mig, men ska ändå hålla på. Vissa är så jobbiga.
Men där är grejen- man kan inte vara omtyckt av alla och man kan inte gilla alla! Man slipper inte undan alla och andra slipper inte alltid undan dig. Så är det. Och så lever vi. Fast än det är jobbigt ibland. Så gå din egna väg och försök inte att irritera dig på de jobbiga, utan skit i dem så att du mår bättre. Som jag borde göra. Men som sagt- man kan inte gilla alla! Du har säkert en hel lista på människor du inte tycker om :p