tisdag 2 november 2010

idoler

Många människor har idoler. Inte alla, men många har ngn de kan se upp till. En familjemedlem? En kompis? Kändisar, kanske? Här får ni se vilka idoler jag har som jag ser upp till!






Crash Test Dummies är nog det bästa bandet som finns, enligt mig! De skriver all sorts musik, men tappar ändå aldrig sin stil! Rock till country handlar det i stort sett om. Och jag älskar det.
De är väldigt kända i Kanada och hyfsat kända i USA - men här finns det ingen kotte knappt som vet vilka dem är xD
Just nu har de lite problem med att tjäna in pengar, eftersom de var mest kända på 90-talet. Men de fortsätter att jobba vidare med musiken o gör den lika bra! De skiter i pengarna - bara de får göra vad de älskar.
De tar sig tid till sina fans me dem också. Man kan snacka o skriva till dem på FB o det har jag gjort!




Michael Jackson hade en hel del problem. En dålig uppväxt, väldigt mycket skrivande om honom, en galen hudsjukdom och ngn psykisk störning som fick honom att operera sig hela tiden... Ja, vi vet. Men alla hans känslor la han ned på arbete så att det kom ut ngt bra av det - hans musik. Hans otroliga musik. Har två tavlor på honom i mitt rum för han är bäst. R.I.P.




Nu lyssnar jag knappt på Beyoncés musik - men hon är en av de få kändisarna som inte har en massa skandaler och festande runt om sig. Hon dricker inte och håller inte på med en massa droger. För de flesta kändisar har man ju hört minst en skandal om... En asbra förebild!




Adam Sandler är nog en av de roligaste skådisarna som finns, o så gör han de bästa filmerna! Måste man se upp till unga, snygga skådisar hela tiden?
Adam och Rob (står om Rob här nedan) brukar dessutom vara med i samma filmer o det e grymma kombinationen!
Vill också bli en udda, cool människa som gör bra filmer en vacker dag... hade varit bäst...




Rob Schneider: Har inte sett alla filmer han är med i, men har sett några st och ser fler och fler varje månad. Han är grymt rolig och varierar verkligen sina roller i alla filmer! Han verkar vara en härlig snubbe. När jag är runt 40 vill jag också vara så cool!