torsdag 4 november 2010

härre gud...


Lite skumma miner kanske, men så här kan det gå om man sparar sådana bilder på min mobil - mohahah!



Lisa o Lollo 4evaaa!



Hmm skulle man passa i blått hår...?


Jag ber er, er alla nästan, så läs detta, noga - SLUTA TJÖTA OM JUSTIN BIEBER HELA TIDEN!!!! HAN E EN VANLIG SÅNGARE!!! Jag lyssnar la inte så mkt på honom om man säger så men harre gud sluta tjata om hur dålig och gay han är. Vi har fattat vad ni tkr nu. Skulle kolla facebook precis och det står i minst fem statusar om hur dålig han är. Nu gick gränsen. Jag är inte alls ett fan av honom, men det finns la en gräns på hur mkt man kan hata en artist? Och jag orkar verkligen inte lyssna längre på era jävla åsikter som inte ens lyder någonting. Ni hatar honom för han sjunger som en tjej. Okej... Då känner jag väldigt många killar som är gay för jag känner många som inte har kommit i målbrottet o.O
Till alla killar - var ni gay innan ni kom i pubirteten? DISS MOHAHAHAH!


Va hos Lisa idag o Sarah va me en stund för hon skulle lära oss en dans till en video vi ska göra :P hehe. Blev dock en del wii-spelande också... Jaja! Shopping imörrn! Yey! ses ;)