torsdag 11 november 2010

Torsdag!







jaa idag är det torsdag och imorgon e det fredag (yey!) .

praoen här är trevlig (se lite skumma bilder på mig och Lisa från igår och idag här ovanför!) och nästa vecka blir det ju en ny praoplats så att det blir lite blandat ;))))

jag och lisa har fått gratisbiljetter till en pjäs på folkteatern idag hehe :P så det ska vi gå på ikv va det tänkt! (egentligen är det en plikt att gå eftersom att det tydligen behövdes lite publiksfyllnad hehe....)
Imorgon sover jag över hos Sarah med Bella =) det e alltid lika trevligt vettu!


vill skriva lite om det här med utseendet. Mitt hår såg som sagt förjävligt ut i förra videoinlägget, därför hade jag en annan effekt. Men att döma sig själv över att man inte är smal som en modell eller så - vi måste sluta me det där! jag grubblar en hel del över min kropp. Allting är inte som jag vill. Har stora fötter, sneda fingrar, alldeles för svank rygg, aningen för stora blabla och för små blabla etc. Tror många, speciellt tjejer, tänker likadant.
Men vi borde vara stolta över oss själva! Alla är olika på något sätt! Man måste inte se ut som en pinnsmal modell för att må bra! Så länge man är glad, är hyfsat hälsosam, är en schysst människa etc så är man ju bra!=)
såg en modell här om dagen i en tidning och hon hade inte så mkt kläder på sig så man såg verkligen hur sjukt smal hon var. Man såg revbenen så himla tydligt på henne och hennes kinder stack IN och hennes ben såg ut att tillhöra en spindels. Jag tror inte hon är så nöjd med det, egentligen. hade inte jag vart... Så var glad och se inte pinnsmal ut! Ta hand om dig själv! Peppa dina kompisar att tycka likadant!

Ses ;)